המכללה הלאומית לרפואה אסתטית

השתלת שיער בשיטת FUE

National College of Aesthetic Medicine

השתלת יחידה פוליקולרית FUE היא שיטת ניתוח לשיקום שיער, אשר מעביר את השיער ביחידות הזקיק, בקבוצותיו הטבעיות. הגודל  הקטן של היחידות מאפשר גמישות אדירה במיקומן, יצירת דפוסי שיער טבעיים אשר מחקים דפוסי צמיחה טבעיים.

מטופלים מדווחים על רמת שביעות רצון גבוהה מאוד, מתוצאות הטיפול כבר בחצי שנה הראשונה של הטיפול. רמת שביעות הרצון נשמרת גבוהה  גם בשנים שלאחר הפרוצדורה הראשונה.

תחזוקה PRP:

טיפול PRP פלזמה עשירה בטסיות דם לנשירת שיער, הוא טיפול רפואי בן שלושה שלבים בו הדם של המטופל נשאב, מעובד ומוזרק  לקרקפת. זריקות ת PRP מעוררות צמיחת שיער טבעית ומקיימות אותה על ידי הגדלת אספקת הדם לזקיק השערה והגברת עובי פיר השיער.

טיפול PRP נמצא בשימוש מאז שנות השמונים. הוא משמש בין היתר לריפוי גידים פצועים, רצועות ושרירים.

לרוב טיפול ב- PRP דורש סדרה של שלושה עד שישה טיפולים בהפרש של 4 שבועות. נדרשים טיפולי תחזוקה כל 6-4 חודשים. היות וטיפול PRP כולל  הזרקת דם של המטופל , המטופל אינו נמצא בסיכון לחלות במחלה שמועברת בדם.

FUE  הטכניקה המתקדמת ביותר כיום להשתלת שיער !

השתלת שיער היא טכניקה כירורגית המתבצעת במטרה להשתיל שיער באזורים קירחים בגוף האדם. הטכניקה מתבצעת על ידי הסרת עור המכיל זקיקי שיער או הוצאת זקיקים יחידים מאזור אחד בגוף האזור התורם והשתלה באזור קירח האזור המקבל.

בטכניקה זו משתמשים בעיקר על מנת לטפל בהתקרחות של גברים, שבעזרתה שתלים המכילים זקיקי שיער העמידים גנטית להתקרחות, לרוב מהחלק האחורי של הקרקפת, מושתלים על קרקפת קירחת.

מכיוון ש- FUE דורש מספר רב של שתלים, חשוב להעריך במדויק את המטופלים ואת העתודות שלהם לתרומות בתכנון הראשוני. הרופא מעריך את המספר הכולל של שערות מטלטלות, גודל יחידות הזקיקים הבודדות ומידת המזעור הן באזור התורם והן באזור  מקבל. הערכת רפיון הקרקפת היא גם כן חיונית לתכנון הניתוחי. אבחון נכון הינו קריטי בהצלחת הפרוצדורה.

זיהוי התקרחות אנדרו גנטית לעיתים קרובות קשה יותר אצל נשים ויש לקחת בחשבון בעיות רפואיות אחרות. אפשרויות לטיפול רפואי  מוגבלות יותר במטופלות אשר חוו נשירת שיער מפוזרת וסובלות מדלילות בשיער.

קביעת הגודל והמיקום הנכונים של רצועת התורם מונעת בעיות כגון צלקות מורחבות ו / או גלויות. יחידות הזקיקים המתקבלות  מרצועות תורמות עדינות מאוד במבנה שלהן. לכן ניתוק זהיר, טיפול עדין והידרציה נאותה חיוניים להישרדות שלהם.

השתלת יחידה פוליקולרית דורשת הבנה וידע  לתכנון אופטימאלי של קו שיער, זווית נכונה ופיזור נכון של שתלים וקביעת תכנית אב  אשר צופה נשירת שיער נוספת ועולה בקנה אחד עם היעדים לטווח הארוך של המטופל.

ציפיות והתאוששות

לאחר הניתוח, הקרקפת של המטופל עשויה להיות רכה מאוד. יתכן שיצטרך ליטול תרופות נגד כאבים למשך מספר ימים. יש צורך  לחבוש תחבושות מעל לקרקפת לפחות יום-יומיים. לעיתים גם נדרשת אנטיביוטיקה או תרופה אנטי דלקתית למשך מספר ימים.

חזרה לשגרה היומית די מהירה  בפרק זמן של 3 – 5  לאחר הפרוצדורה.

תוך שבועיים עד שלושה שבועות לאחר הניתוח, השיער המושתל ינשור, וניתן להתחיל להבחין בצמיחה חדשה תוך מספר חודשים.

רוב האנשים יראו %60 מצמיחת שיער חדשה לאחר 6 עד 9 חודשים.

להשלמת האפקט ושימור התוצאה אנו ממליצים על טיפולי תחזוקה על ידי הזרקות PRP.

תופעות לוואי

כמו בכל סוג של ניתוח, להשתלות שיער יש סיכונים מסוימים, כולל דימום וזיהום. יש גם סיכוי לצלקות וצמיחת שיער חדשה בעלת מראה לא טבעי.

בערך בזמן שהשתלים החדשים מתחילים לגדול, ישנם אנשים הסובלים מדלקת או זיהום בזקיקי השיער, הנקראים פוליקוליטיס.  אנטיביוטיקה וקומפרסים יכולים להקל על הבעיה.

ישנה אפשרות גם לאבד פתאום חלק מהשיער המקורי באזור בו קיבלת את הזקיקים החדשים, שנקראים אובדן הלם. אבל הסיכויים לכך נמוכים מאוד.

קורס השתלות שיער בשיטת FUE

 

קורס מרוכז להשתלת שיער בשיטת FUE – המתקדמת ביותר בעולם כיום.
הקורס מיועד לרופאים המעוניינים להרחיב את סל הטיפולים שלהם.

לאור ההליכים המתרחשים בשוק הרפואה האסתטית בארץ, במהלך השנה האחרונה צוות המכללה הלאומית לרפואה אסתטית פעל יחדיו עם DR. OMER BUSHAM , מומחה לכירורגיה פלסטית והשתלות שיער מטורקיה- שנחשבת למדינה המתקדמת בעולם בתחום השתלות השיער. כל זאת, כדי ליצור עבורכם הרופאים בישראל את מסלול ההכשרה המקצועי ביותר, בתחום השתלות השיער!

 

מעוניינים לשמוע עוד?

התקשרו עוד היום

שעות פעילות

ימים
א-ה
פתיחה
9:00
סגירה
18:00

רפואה אסתטית סקירה כללית